پیام تبریک نماینده مردم فراشبند در مجلس به مناسبت بزرگداشت هفته معلم

پیام تبریک نماینده مردم فراشبند در مجلس به مناسبت بزرگداشت هفته معلم

نادر فریدونی نماینده مردم فراشبند در مجلس شورای اسلامی در پیامی هفته معلم را به معلمان و فرهنگیان تبریک گفت.

 

پیام تبریک نماینده مردم فراشبند در مجلس به مناسبت بزرگداشت هفته معلم

بسم الله الرحمن الرحیم

«انما بعثت معلماً »  پیامبر اکرم (ص)

معلم کیمیای جسم و جان است      معلم رهنمای گمرهان است

 شده حک بر فراز قله عشق          معلم وارث پیغمبران است

 

 

 

 

سلام و صلوات به ارواح تمامی معلمان و مربیان و اساتید شهید و درگذشته، به ویژه بزرگ معلم شهید استاد و فیلسوف شهیر مرتضی مطهری و کلیه دوستداران علم و خرد و دانایی.

با اشتیاق وافر زاد روز ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)  و سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم را که از روزهای ملکوتی و قدسی است، به رهبری معظم انقلاب، ملت شریف ایران و همکاران فرهیخته فرهنگی تبریک می گوییم.

بنا به آموزه های حضرت علی (ع) : «من علّمنی حرفا قد صیّرنی عبدا» دستان گچ آلوده و هنر ریز آن وارثان پیامبران را بوسه باران و در برابر آن عزیزان دست اطاعت و بندگی بر سینه می نهیم.

سپاس خدایی را که در میان انواع کارها قسمت ما را معلم بودن نمود و در کسوت معلمی همچون پیامبران الهی بیرق انسان سازی و هدایت نسل کنونی و آیند گان را به ما سپرد و خلعت زیبا و دیبای معلمی را بر ما پوشاند.

بر تمامی مردم شریف و فهیم و مسئولین محترم و بنده به عنوان خدمتگزار مردم در مجلس شورای اسلامی فرض است که هریک به سهم خود در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری سال( دولت و ملت، همدلی و همزبانی) متحد و یکپارچه در کنار دولت اعتدال، تدبیر و امید، جهت ارزشگذاری و ارتقاء همه جانبه مقام و منزلت معلم تلاش کنیم تا در آینده شاهد موفقیت و سربلندی ملت سرافراز ایران باشیم. چراکه پیشرفت یک ملت در گرو درک ارزش یادگیری علم و دانش و فناوری است و این میسر نمی گردد مگر به دست توانای معلمین عزیز زحمت کش.

به فرهنگی بودن خود می بالم و به کلیه همکاران محترم و فرهیخته عرض ارادت و خداقوت داشته، از خداوند منان برای آنان و خانواده های صبور، قانع، زحمت کش و محترمشان موفقیت و سلامتی و عاقبت به خیری مسئلت می نمایم.

نادر فریدونی

نماینده مردم شریف شهرستان های فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: